Sunday 31 January 2010

Sno, sol och skidsemester

 

 
Posted by Picasa


Det blev en skidsemester i ar iallafall. Vi missade forra sasongen pga min graviditets-kraksjuka, och kande att tva missade sasonger ar for mycket. Svarforaldrarna erbjod sig att stalla upp med barnpassning och transport pa plats - sa vi tackade jag och det blev in vecka i Grand Bornard. Vi hade inte massor med sol (men det var da kameran var framme) men bra med sno och bra backar. Jag matade Elsa innan forsta liften (8.45) och sen akte vi skidor fram till lunch, och sen blev det ofta tre timmar till pa eftermiddagen. Tyvarr sa ar barnvagnskorande en usel uppvarmning for utforsakning och benmusklerna har verkligen lidigt. Vi fick ocksa en eftermiddags langdakning - sa darfor fick aven arm, mage och rygg muskler lida. Jag tror jag skulle ma bra av en helkropps massage.

No comments:

Post a Comment