Tuesday 16 November 2010

Ovantat besok

 

Visserligen tror jag att alla besok ar ganska ovantade for Elsa. Hon forstar ju inte pa forhand att nagon skall komma - hon lever ju i det fantastiska nuet! I helgen hade vi Mirjam (min gamla rumskompis fran mitt forsta ar i London) pa besok. Pa sondag kvall kl 19.30 kom dessutom Shalini med sin son (och man och foraldrar) pa snabbvisit. De skulle hem och slank bara inom oss i en halvtimme for att saga hej till oss och Mirjam. Nar de ringde pa dorren var Elsa mitt uppe i sitt "varfor-tar-det-sa-lang-tid-att-laga-valling-skrik". Men ett ovantat besok betyde att skriket stannade i halsen och Show Elsa startade. I 30 minuter drog hon sen ut alla sina leksaker och showade for alla som ville titta. Jag behover inte saga att hon sov otroligt gatt (och lange) den natten.
Posted by Picasa

1 comment: