Wednesday 14 October 2009

Forsta konferensen

 

Jag var ganska nervos infor konferensen pa Kew i tisdags. Jag hade visserligen bara en poster som jag skulle bemanna i tva timmar (inget foredrag eller andra ansvarsuppgifter). Men det kandes anda lange sen jag hade gjort arbetet bakom postern, och mycket har ju hant sen dess sa jag undrade hur det skulle ga. Innan vi gick till Kew fragade Sara om jag skulle "networka". Nej, svarade jag, jag ska bara sta vid min poster och svara pa fragor, vi kan nog ga innan kl 19. Men ack sa fel jag hade. Det blev ju networking i hogsta vaxeln och vi gick inte fran Kew forran narmre kl 20. Det var skoj att sa manga var intresserade i mitt arbete och det var kul att traffa nya och gamla ansikten igen. Sara var en absolut klippa som passade Elsa under hela tiden. Elsa var ocksa en klippa som var pa basta uppforande hela tiden. Hon tyckte ocksa att mammas poster definitivt var den mest intressanta utav alla!
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment